so this coming week on monday aku masuk badminton tournie tertutup kat my opis...just for amateur...last week start on thursday, mens double peringkat kumpulan..hehehe..aku ngan partner berjaya ke perlawanan akhir....macamana boleh go to final..aku pun tak tau..luck kut....lagipun player lain pun amatur gak...final on this coming 25th june.....
tomorrow on monday mix double pulak start..aku masuk je....saja nak main..kalau boleh g final bagusla..semua final di jadualkan pada 25th june ni...kalau berjaya gak mix ni aku ade 2 final la...hehehehe...single aku tak main...tak larat....
ni pun siku dah start sakit ni..iskkk...last week on mens double satu hari kena habiskan semua game peringkat kumpulan...aduh gila...start from pukul 3 pm tournie start sampai jam 6.30 pm main 4 game....nak tercabut siku....kitaorang menang 3 game and lost one game...so runner up...hehehe..
on semi tomorrow day ( friday ) jumpa johan kumpulan satu lagi...main semangat gila..boleh menang straight sets... thanks for my Ace Power Ti mesh racket....very good dan senang nak control...hehehe...tak sangka...so final jumpa balik pair yang champ group kitaorang tadi..time for revenge on this 25th june...hehehehe..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment